torsdag 11 oktober 2012

Höst i Paradiset

I dag hann jag äntligen med en höstpromenad. Fantastiskt härligt. Solen sken och färgprakten är bedövande. Själen vederkvicks och jag känner mig harmonisk.
Under promenaden kom jag att tänka på allt som hänt de senaste 4 åren. Jag är så tacksam att jag är med i svängen, sugen på utveckling och känner engagemang för allt möjligt.
Just nu skulle jag egentligen sitta och formulera min målbild för framtiden. Långa och korta, men..
Liksom andra har jag svårt att sätta det på pränt, än mindre offentliggöra mina tankar och önskningar.
En målbild i det korta perspektivet handlar om att jag ska ha en 2 veckors lång semester i vinter. Den målbilden satte jag i våras och den är på god väg att finasieras.
Längre bort ligger ekonomiska målbilder och företagsutveckling. Jag tänker inte berätta om det i någon närmare beskrivning
Personliga målbilder gällande hälsa finns också i min agenda. Jag ska..., och..., och..... Har köpt MSM pulver idag och ska testa dess effekt på kroppen. Äter mina vitaminer och boostar immunförsvaret.