söndag 10 april 2011

Söndagsgöra

Söndag em. Jag har faktiskt varit effektiv idag. Började med en rask timmes promenad, bakade matbröd, strukit tvätt, skött bokföringen och satt om en blomma. Tänk vad effektivt det blir när man mår bra. Känner energin rusa runt, eller är det vanliga svettskov?

I fredags fick jag massage av allra bästa Anne. Längtar redan till nästa gång.

I går, lördag en ny erfarenhet att lägga till handlingarna. Vi var på opera. Utsändnig från Metropolitan och en god middag. Det är värst vad dom sjunger. Jag ska villigt erkänna att jag nog inte blir någon stamgäst, men det var roligt att prova.

Nu förbereder jag veckan som kommer. Det blir en innhållsrik sådan, men mycket kvällsjobb. Tisdag, NSE presentation i Sollefteå 19-21, Onsdag i Östersund 18.30-20-30 och torsdag styrelsemöte med Q. Varierande och inspirerande. Dagarna ska fyllas med kontrollröntgen av lever och lungor på måndag, massagebehandlingar och butiksarbete resten av veckan.
Har även ett extra erbjudande som gäller april månad. Jag firar vårmånaden med att ge 20% rabatt på konditionstester och hälsoprofiler. Välkommen att boka om du vill ha ett utgångsläge att kolla mot nu när sommarsäsongen står för dörren. Många är vi som gillar sommarens varma kvällar som lockar oss till joggingturer, promenader och en o annas cykelrunda. Kan vara roligt att se vad det gör för konditionen.

Nu ska jag koka kaffe och smaka på brödet. Hej så länge.

Inga kommentarer: