tisdag 26 april 2011

Vardagens verklighet

Vilken påskhelg vi haft. Strålande sol och sommarvärme. Från vinterjacka till shorts på en gång. Jag älskar detta. Att gå ut på morgonen, ta en stol till solväggen och dricka mitt morgonkaffe till ljudet av hysteriska småfåglar.

Vi har haft besök av allra sötaste småtöser som glatt mormor och morfar. Vi har ätit fantastiska måltider med familjen och bara njutit av samvaron.
Nu är det tyst. Vardagen tar vid och solen lyser fortfarande.

Kan berätta att mina prover var bra. Så bra att jag kommer att göra en ny operation den 24 maj för att rätta till sviter jag fick när jag var sjuk. Ni får hålla tummarna att min sjukskrivning inte blir så lång. Planerad tid är 6-8 veckor. Återigen ska jag öva mitt tålamod. Har fått en del tillfällen de senaste åren. Ser fram emot en försommar med rehabilitering men sedan ska jag var "fit-for-fight in real life" igen. Gruvsamt men tydligen nödvändigt. Jag ber mina skyddsänglar om styrka och kraft, De har varit med förr.

Nu till annat. Mitt jobb med Superfruit börjat äntligen ge tillbaka. Yes !!
Har skrivit in en ny representant till en av mina representatner och ser fram emot att skriva in ännu en egen tjej i morgon. Ska bli riktigt roligt att jobba med henne.
Nu kommer min nästa massagekund så jag får avsluta dagens inlägg. Vi hör igen inom kort.

Inga kommentarer: