onsdag 6 april 2011

Vår i luften

Torsdag förmiddag. Vårsnön faller med stora blöta flingor utanför fönstret. Det kommer att bli svårt för snön att ligga kvar. Temperaturen är nära noll och jag konstaterar att våren uppför sig precis som vanligt.

För att muntra upp mig gör jag en noggrannare ögonmakeup och lite färg på läpparna, en vit ledig skjorta till jeansen gör vårkänslan starkare. Mitt nya armband inköpt på Amuletten matchar min våroutfit.

Lunchen idag ska avnjutas tillsammans med mina kollegor i NSE. Har bestämt mig för att jobba på och verkligen ge det en chans. Det händer ju inget om man inte jobbar. Så är det ju faktiskt alltid. Inga stora pengar rinner in om man inte lägger timmar till utmaningen. Som en kollega säger. Yes we can, Yes I can!

I går hade jag peptalk med en av mina representanter och nästa vecka åker jag till Östersund med företagets ägare för utbildning och presentation där. Verkligen jätteroligt.
Är det någon som blir nyfiken så hör gärna av er. Många föreningar har gått med för att tjäna pengar till sin verksamhet. Hälsa i stället för bingolotter. Det finns alla möjligheter att få en extra inkomst om man kan lägga ca 1 timme per dag. Lära om produkten, prata om produkten, lämna ut broschyrer, ringa bekanta och andra kontakter. Gå på träffar och inte minst närvara vid event. Tillsammans med din sponsor (mig) genomföra presentationer för dina vänner. Kan bli hur bra som helst.

Jag brinner för detta och har bara goda erfarenheter av Superfruit som kosttillskott. Blir du nyfiken på produkten så hör av dig, vill du själv bli en i teamet så gäller samma sak. Jag välkomnar fler som liksom jag vill sprida detta.

Vi hörs.

Inga kommentarer: