torsdag 11 augusti 2011

Hälsan i Fokus

Så var det gjort. Jag har formulerat kursupplägget för min senaste idé. Nästa vecka kommer annons i tidningen och med det en förhoppning om att det kommer in anmälningar.
Den 5 september ska vi börja 19.30 och ca 1,5 tim/gång

Kursen heter Hälsan i Fokus.
Innehåll: Kost och närngslära på en mycket grundläggande nivå
Motion i teori och praktik
Stresshantering och mental träning
Kroppskännedom

Jag har en idé om att anpassa till varje deltagares nivå. De ska kartlägga sina egna behov och fokusera på att påbörja resan mot målet.
Jag finns som coach och stödjare samt fyller på med teoretiska kunskaper. Vad, varför, hur, när osv.
10 träffar för 1000:- . Anmälan är bindande och kursavgiften betalas vid kursstart.
Jag vill ha hjälp att sprida denna kursinbjudan då jag vet att det är många som inte har TÅ. Snälla du som läser. Hjälp mig

Nu åker jag till Ramsele och jobbar med NSE. Håll tummarna för mig.
Rapport kommer på resultatet

Inga kommentarer: