måndag 8 augusti 2011

Sensommar eller höst?



Oj vad dagarna går fort. Jag har varit lite dålig på att blogga ett tag och det beror på att jag haft annat för mig. Mina underbara barn har varit hemma och det gör att jag har ett helt annat fokus än att sitta vid datorn. Nu är det vardag igen och vardagens aktiviteter pockar på.

Nästa vecka är det upptakt för Q-nätverket. Ett affärsnätverk för företagsamma kvinnor. Vi ska äta middag hos Anita Löfstedt som driver Sollefteå Camping.


Sedan är det Nätverksträff för företgsstöd den 1 september. Winnet Västernorrlad i samverkan med Q-nätverket


Den 15 augusti börjar jag som assistent till en kvinna som behöver stöd. Det innebär att jag arbetar hos henne mellan 09-13 varje vardag och på eftermiddagarna är jag på PUSH igen.
Det blir en ny erfarenhet för mig.

Den 27 augusti bär det av till Östersund för NSE-event. Jag kommer att ha hand om eventbutiken under dagen. Ska bli riktigt roligt att se vad som händer där. Nyheter och en del överraskningar kan förväntas.

För övrigt så är det höst i luften. Det doftar av våt jord och blommorna börjar gulna. De svarta vinbären har mognat och det är dags att skörda. Ser fram emot flera fina höstdagar.

Njut av dagen. I morgon kommer en ny.

1 kommentar:

Anita Löfstedt sa...

Ja det är sant njut av dagen , och hösten är ju underbar och lång :)