onsdag 12 januari 2011

Min väg mot framtiden


Så var vi då inne i 2011. Tänk vad fort det gick. Jag konstaterar att jag i alla fall höll de nyårslöften jag gav inför det året. Det var att börja blogga och att lära mig mer om facebook. Det senare löftet är något som spridit sig till vårt kvinnliga affärsnätverk så den 7 februari i år har vi ett seminarium om sociala medier och hur vi kan nyttja det i våra företag.


Året som kommer då? Vad tänker jag?

Det känns positivt i själen och det bådar gott. I februari flyttar PUSH tillsammans med Fotfavoriten till en mer central lokal på Storgatan 66. Vi hamnar då på gågatan och får mer rörelse runt vårt skyltfönster. Förhoppningsvis kommer även fler kunder in i vår butik.


Nya arbetsuppgifter väntar för Åkeriföreningen. Jag har anslutit mig som lärare för deras räkning i hälsa och ergonomi. En ny lag säger att alla yrkesförare ska utbilda sig i ämnet inom 5 år. Borde bli några uppdrag till mig med.


Jag ska även slutföra min utbildning till kostkonsult. Det är ett ämne som intresserar mig stort, och de som läser min blogg har ju fått ta del av det.


I maj planerar jag en skön weekend med flärd, återhämtning och kontaktskapande, tillsammans med Gålsjö Bruk. Det berättar jag mer om när programmet blir klart. Det är lite jobb med det än så länge.


Mitt engagemang för Superfruits håller i sig och jag kommer att satsa så mycket jag kan för att nå mitt mål inom 5 år. Vilket det är berättar jag inte offentligt.


Privat så hoppas jag på fortsatt god hälsa hos mig själv och min familj. Jag önskar en varm skön sommar och många fina dagar både på jobbet och privat.


Inga kommentarer: