söndag 30 januari 2011

Helgaktivitet

I helgen har det varit fullt upp. Det började på fredagkväll när vi upptäckte att jag tvättat mobilen i tvättmaskinen. Den är helt död och med det en lång rad kontakter borta. Snälla ni som läser detta. Skicka mig ett mail med tfn,nr om ni vill att jag ringer.

Lördag morgon körde jag till Umeå med 2 passagerare för att delta i NSE eventet och lära mer om nätverkshandel. Kom hem halv 10 och somnade i soffan. Jag blev stoppad av polisen när jag nästan var hemma. Det var körkortskontroll och alkoholkoll. Det var andra gången i mitt liv jag blivit stoppad av polis. Ser nog inte så misstänkt ut.

I dag har det varit fysiskt arbete. Har varit i lokalen och ställt upp varor, städat, burit möbler, städat igen, mm. Det blir jättefint. Ska bli så skönt att jobba där det är ljust och fint.

Nästa som hänt är att jag fått en ny dator så nu ska jag lära lite nytt. Den är fin och med mycket bättre kapacitet än den andra. Tur att det inte är livsviktigt att jag kan allt på en gång. Det tar lite tid för mig, men så småningom blir det som jag vill.

När det blir lite lugnare runt mig så kommer det bilder. Jag lovar.

Inga kommentarer: