onsdag 2 februari 2011

Tankar en torsdag

Torsdag den 3 februari. Jag har börjat min 4-timmarsfasta. Är snart på väg till Sundsvall för magnetröntgen. De ska kolla upp min mage och se var alla fistlar börjar och tar vägen. Det kan man ju undra? Följden av det vill jag inte tänka på än.

Började morgonen med att koka lingonsylt som nu doftar gott i köket. Det luktar augusti. Doften för mig tillbaka till ett varmt hygge med bärplockaren i handen. På stenen står hinken halvfylld och vattenflaskan står lutad bredvid. Jag gillar känslan av att hamstra och fylla förråden med diverse matnyttigt.

Å jobbet då? Jo det är jättetrevligt att vistas i nya fina lokaler. Bakom kulisserna finns fortfarande jobb att göra och vi betar av listan. På lördag har vi officiell invigning med extra erbjudanden. Jag bjuder på aloedrinkar, har extrapriser på presentkort mm. Fotfavoriten har också fina erbjudanden. Kom in och se Spa-fiskarna. De äter förhårdnader och gör dina fötter mjuka och fina.
Framöver kommer vi även att arrangera myskvällar för grupper.Fotvård, Spa-fiskar, massage, ansiktsbehandling mm. inklusive förtäring. Det kommer snart inbjudningar till det med.

Ja,ja, jag vet att bilderna dröjer, men det kommer.

Inga kommentarer: