onsdag 23 februari 2011

Det rullar på

Nu är det ett tag sedan det blev något inlägg och det är ju egentligen bra. Det betyder att jag haft mycket jobb. Flytten till nya lokaler är verkligen ett lyft. Flera nya kunder har hittat in.

Wintergamesveckan var också den ett trevligt arrangemang för Sollefteå. Själv gjorde jag en kupp och satte extra erbjudande på massage för deltagare i tävlingen. Det gav mig jobb både på Hallsa hotellet och på Nipan hotellet. Tack för att ni hjälpte mig med marknadsföringen.

Mitt nya erbjudande om att beställa kokosolja genom mig har också blivit en succe. De första paketen är levererade. Jag använder kokosoljan både i matlagning och i massagen. Eftersom det är en stark oxidant så har den effekt på mörka åldersfläckar som sägs bero på frida radikaler och oxidation i huden.

I morgon är det kursdag i marknadföring och på kvällen ska jag äta en god middag och delta i för stjärnkvällen där man hyllar duktiga företagare. Ska bli spännande att se om min nominering av Gruvbergets vvs och mekaniska får pris.

Så var det det här med bilder. Det vill sig inte riktigt, men jag övar vidare så kanske det blir något till slut.
Nu får det vara nog för den här gången. Måste klä mig för kylan och ge mig ut för att äta lunch med Q-kvinnor. Måste och måste förresten, jag gör det så gärna. Har det oförskämt bra just nu och gillar det.
Ska prova det där med bilder igen till nästa inlägg. Há de.

Inga kommentarer: