onsdag 9 februari 2011

Roligt och stökigt


Vad roligt det är att jobba i den nya lokalen. Härligt luftigt och många människor som passerar under en dag. Inte förstod jag att det skulle bli så stor förändring på spontanbesök för att vi flyttat 100 m. Läget är avgörande.

I måndags hade vårt Q-nätverk ett seminarium om sociala medier. Vi fick inblick i hur vi kan använda facebook och twitter i marknadsföringen. Jag har nu försökt göra en företagssida för PUSH. Får nog göra om en del när jag blir mer haj på hur man gör.


I tisdags var det träff med NSE representanter. Det är också intressant och givande. Jag hade en kort presentation om målbilder och hur man får en automatik i att nå målet. Att införliva det med sig själv. Att tro på att målet nås. Varje gång jag pratar inför grupp blir jag förvånad över hur jag vågar. Jag minns våndan från skoltiden, när man skulle ha föredrag. Nu tycker jag det är ett av det roligaste jag gör. Att öva på att föreläsa och tala inför grupp gör faktiskt en hel del för självförtroendet.


Nu är det snart lunchdags och jag ska dela den timmen med några andra NSE-are. Vi ska äta gott och passa på att peppa varandra.

Undrar du vad NSE är så är det Natural Solution Europe och där finns mina Superfruit.

På tal om Superfruit så har jag fått fler och fler fina kundberättelser om hur det känns i kroppen när de ätit en månad. I går berättade en dam om hur hon känner hur rörligheten i lederna förbättrats. Själv tycker jag att energin i kroppen är bättre än på länge. I höstas upplevde jag ingen nedstämdhet under nov-dec. Det är annars som ett brev på posten.

Inga kommentarer: