söndag 6 februari 2011

PUSH har flyttat

Här kommer nu de utlovade bilderna från den nya lokalen på Storgatan 66 A Sollefteå. Den första bilden är från mitt behandlingsrum. Sparsmakat med inredning för att inte störa upplevlsen av lugn och ro. Här kan jag stänga dörren och avskärma från det som händer utanför. Nästa bild visar interiören i butiken. Här delar jag med Fotfavoriten som är min hyresvärd. De har ett stort utbud av fotriktiga skor och varor för fötter. Jag erbjuder Back-on -track bandage, AloeVera produkter och Superfruits. Har även gummiband för träning och lite avspänningsmusik, samt en egen cd med mental träning.

Nyheten hos Fotfavoriten är fiskar som används för fotvård. Här förbereds akvariet för första kunden.
En härligt kittlande upplevelse och resultatet blir fantastiskt lena fötter. Fiskarna äter upp förhårdnader och döda hudréster. Värt ett besök.
Fotfavoriten och PUSH kommer att erbjuda paketlösningar för grupper. Kompisgänget, möhippan, svensexan eller personalaktivitet. En kväll för er med förtäring efter överenskommelse. Ring 070-679 81 00 för mer information och bokning.

1 kommentar:

Annica sa...

Haha, dom där gamla benen känner jag igen ;)