onsdag 19 januari 2011

Sen eftermiddag


Onsdag den 19 januari och jag väntar som vanligt den här tiden på att kursdeltagarna ska dyka upp. Det är andra träffen på årets första GI-kurs.
Det har varit och är lite bloggtorka hos mig. Energin delas mellan jobb, renovering, planering och pyttelite fritid. Men jag planerar ju själv så det är som jag vill ha det.

I dag har det varit en härlig dag. Något kallt i morse men solen har slösat sitt ljus över oss. Började tidigt med att sträcka ut min värkande lekamen.( I går var jag i den nya lokalen och målade, klistrade, satte väv osv. Jag klev upp och ner på långstegen massor av gånger. I dag kändes det i rumpa och armar. Bra träning med andra ord.)

Resten av dagen har jag mött fina människor som legat på bänken och fått massage.

Funderar också över hur den närmaste framtiden ska se ut? Vad ska jag erbjuda mina kunder?
Än så länge har jag bara bestämt mig för 2 nyheter till mitt vanliga utbud.
-Att erbjuda cellulitbehandling med bindvävsmassage. Kraftfull massage som stimulerar cirkulationen i vävnaden. Det känns i benen, men vi kvinnor brukar ju klara det mesta.
-Det blir också möjligt att betälla kokosolja genom mig, för in- och utvärtes bruk.
När det blir klart lägger jag ut det på hemsidan. http://www.pushsolleftea.se/
Tills vidare så planeras inflyttning på Storgtan 66. Ska bli jätteskönt när det är klart. Vi ses och hörs.

2 kommentarer:

Anita Löfstedt sa...

Hej svejs ! Dina nyheter gillar jag , har letat kokosolja för invärtes bruk men nu kan jag ju köpa av dig :) Och den där cellulit behandlingen kommer jag att boka inför beach 2011
Ha de bra :)))))

Siv-Britt sa...

Kokosoljan blir på beställning då jag inte kan ha lager. Är ju ingen livsmedelsaffär.Återkommer om prisuppgifter