fredag 10 december 2010

Härliga fredag


I dag är det arbetsdag här hemma. Rivstart redan vid 07.30. Slängde ut mattorna och började dammtorka för att sedan dammsuga och torka golv. Som vanligt drar det ena med sig det andra. Tvättmaskinen går för fullt och jag passar på att baka ut den sista surdegen till goda tekakor. Avslutar med dusch och en stund framför TV´n med skidskyttet.

Vad göra nu då? Jo, kundvård med fokus på Superfruits. Ska ringa några väl valda och kolla upp hur det går. Sedan samtal till kollegan A med vilken jag ska titta på ett utbildningsupplägg för representanter. Jisses vad jag har det bra. Jag gillar verkligen detta. Frihet att själv forma min dag. För och nackdelar förståss. Min önskelista inför nästa år innehåller en önskan om mer utbildningsjobb. Det tycker jag är stimulerande. Fler uppdrag ger ju också bättre ekonomi.
Att känna lust till förkovran är också en skön känsla. Vi får se hur det utvecklar sig. Jag använder mental träning och lägger målbilden, sedan gäller det "bara" att fokusera.

Inga kommentarer: