måndag 6 december 2010

December

Tiden flyger iväg och snart är det jul. Jag läser om hur det ska gå till när jag ska jobba för Åkeriföreningen, och däremellan läser jag om vitaminer och så blir det ett och annant möte med Q-nätverket och det som hör till. Dagarna går snabbt. I kväll är det kontrollkväll för de GI-are som avslutade för 3 månader sedan. Ska bli intressant att se hur de lyckats med sina mål. Sedan är det årets sista stora informationsträff för Superfruits. Ska försöka hinna dit också. Blir en lång och trevlig kväll.
Helgen som var, ägnade vi till julpyssel. Kokade knäck, bakade kakor, rullade köttbullar etc. I dag får vi hem skinkan som ska läggas i saltlag. I går skickade jag julkort. Jo du läste rätt. Julkort som är vackert målade av mun och fotmålarna. Jag gillar de gammaldags korten som kan sättas på kylskåpsdörren.
Nej, nu är det dags att ta tag i dagens uppgifter. Vi hörs.

Inga kommentarer: