onsdag 8 juni 2011

Passiv inkomst



8 juni och högsommar. Den perfekta tiden att rehabilitera sig och samtidigt smida planer för framtiden i lugn och ro. I dag har vi 28,4 grader i skuggan och törsten går inte att släcka. Vatten, vatten, vatten i mängder och strupen känns ändå torr.



I går besökte jag NSE-träffen och fick min första Pins. Jag har nu blivit Executive, vilket innebär att jag får en bonuscheck på 250 euro. Detta har hänt medan jag låg på sjuhus. Ett kvitto på det här med passiv inkomst. Jag tänker på när jag lyckats bygga mitt team så det händer saker som jag inte har koll på....då kommer det att kännas gott att minska arbetstiden. Jag vill passa på att tacka alla er i Team PUSH som gör detta möjligt. Jag ser fram emot att flera av er gör mig sällskap i karriärstegen. Tillsammans ska vi sprida våra fantastiska produkter ut i världen.

Du som ännu inte provat produkten är välkommen att kontakta mig.

Inga kommentarer: