söndag 26 juni 2011

Sommar när det är som bäst






Så var det över. Midsommarfirandet med barnbarnen och dessutom ett vackert bröllop. Bilder på brudparet kommer sedan. Tills vidare får ni bild på mig och mina barnbarn


I dag är det vackert sommarväder och jag har startat mina rutiner igen. Var ute på morgonpromenad längs skogsrundan. Kan konstatera att det ser bra ut på hallonfronten om bären mognar utan mask.


Kände även att orken är på väg tillbaka. Det är skönt när kroppen svarar positivt på ansträngning. Den 11 juli är jag tillbaka på jobbet. Det går bra att redan nu ringa och boka tider för massage, bindvävsmassage, akupressur, kostrådgivning eller varför inte en hälsoprofil eller konditionstest. 070-679 8100.

Tänk på att det är aldrig för sent att börja om. Vi har en fantastisk möjlighet att stärka oss, förändra dåliga vanor, eller starta på nytt. Tänk på att varje gång har du en ny erfarenhet som hjälper dig att lyckas.


Nu blir det inte mer skrivet idag. Ska spola av bilen, mig själv och sedan göra några ärenden i Sollefteå.

Njut av dagen, i morgon kommer en ny.









Inga kommentarer: