måndag 16 maj 2011

Event

Nu har jag landat efter den fantastiska helg jag varit med om. NSE´s nationella event där jag var med och roddade och fick ta del av fina nyheter.
Bonusplanen är ändrad så det kommer att bli mycket lättare att få snurr på erksamheten. Nya fina produkter har tillförts. Omega 3 baserat på växter och D-vitamin som även det är växtbaserat. Tillsamman med Superfruit har vi nu ett heltäckande utbud. 3 burkar superfruit, 1 burk D-vitaminer och 1 burk Omega 3 ger vad du behöver under ett kvartal. Priset 1290:- är 14 :- /dag. Det kan det vara värt för energi och hälsa.
Om jag tänker efter hur mycket annat jag stoppar i mig. Jämför priset med kostnaden för godis, kaffebröd, vin etc. Vad blir det för 3 månaders förbrukning? Jag har faktiskt inte räknat på det ännu men ska göra det.
Jag har ju trott på affärsidén ända från början, och nu är jag övertygad om att detta kommer att gå mycket bra.
Är någon av er som läser, intresserad av en personlig presentation så hör av er. Jag gör det gärna utan krav på att du ska handla eller bli representant. Vill du få en chans att utöka din inkomst med någon 1000-lapp i månaden så hjälper jag dig att komma igång.

Berättar mer vid annat tillfälle. Nu jobb.

Inga kommentarer: