tisdag 12 juli 2011

Kampanj och tävling





Onsdag den 13 juli. Endast 8 grader när jag gick morgonpromenaden. Det växlar snabbt i temperaturen. I dag skiner dock solen och vinden skulle avta under eftermiddagen. En bra dag med andra ord.


Jag har nu jobbat några dagar och får erkänna att jag inte är någon Tarzan. Det känns i min sargade lekamen. Hoppas det ska bli bättre eftersom dagarna går.


Just nu har jag en kampanj med kosttillskotten. De som köper Superfruit, D-vitamin eller Omega -3 får gratis fett%-mätning.


Jag har även en tävling där de som köper kvartalsförbrukning av Superfruit (810:- pris per förpackning är annars 298:- dvs. 894:- för 3) eller ett All-in-one paket ( 1290:- , värt 1602:- ) kan vinna en månadsförbrukning av Superfruit. Tävlingen pågår året ut.


Vill du vara med så gå in på http://www.nseteam.eu/ och klicka på webshopen. Där registrerar du dig som ny kund och anger mitt ID-nummer 1000094SWE, då vet jag att du är med i tävlingen.

Alla produkter är godkända av livsmedelsverket och testade av Eurofines lab.


Det går även bra att komma in hos PUSH på Storgatan 66 i Sollefteå. Välkommen!

Nu dags att mingla på stan och ge bort lite informationsmaterial.

Inga kommentarer: