torsdag 17 juni 2010

Reflektion från veckan

Helg igen. Jag reflekterar tillbaka till veckan som gått. Så fort det gått. I går var jag i Östersund och höll min första presentation av NSE och Superfruits. När timmen var slut hade vi inskrivning av nya reresentanter. 100 % gick med, dvs alla nya som var där. Det var ett jättebra sätt för mig att träna upplägget. Min kollega Ancy var med och stöttade samt gjorde anteckningar på min teknik så jag fick feedback i bilen på hemvägen. Mycket värdefullt. Det finns alltid saker att förbättra och öva på. Vi har nu fått 4 medarbetare i Östersund och planerar att åka tillbaka dit den 28 juni för en uppföljare. Känner att vi fått med viktiga nyckelpersoner som kan det här med hälsa. Jag har bokat en behandling för egen del på Prismapraktiken i Östersund. Ser fram emot det och det känns alldeles för länge dit. Jag blir lite spänd av att köra långt och sedan ha presentation. I vilket fall gick det bra och jag blir säkrare och säkrare för varje gång jag utsätter mig för prövningar.