söndag 13 juni 2010

Mera möten mera möjligheter

Söndag kväll. TV,n står på och fotbollspubliken tutar förtvivlat. Vilket himla liv. Hörselskador på publik och spelare? Det är Tyskland - Australien.

Dagen har varit produktiv och jag känner mig nöjd. Inte en regndroppe fastän SMHI varnade för regn i massor. Vi har fixat trädgårdslandet och jag bara väntar på att det ska börja gro. Barnsligt förtjust över egen liten täppa.

I morgon åker jag till Härnösand för att presentera självcoachingprogrammet. Håller tummarna för ett lyckat möte.
Resten av dagen ska jag arbeta vidare med att rekrytera medarbetare till försäljning av det nya hälsokostpreparatet som lansers vid månadsskiftet. Antioxidanter i kapselform baserat på världens 8 mest antioxidanta bär. Vad det heter? Superfruits.
Är du intresserad av att köpa eller kanske sälja? Kolla kontaktuppgifter på min hemsida www.pushsolleftea.se