onsdag 16 juni 2010

Torsdag 17 och NSE information i Östersund

Ny dag, nya möjligheter. Jag har varit ute på min dagliga morgonpromenad och avslutade den med att tvätta bilen. Idag ska jag åka till Östersund tillsammans med en kollega . Vi ska prata om NSE och det nya kosttillskottet Superfruits. Ett nytt företag med sitt huvudkontor i Sollefteå.
Det känns spännande att se hur många som kommer. Jag har ju tagit chansen att bygga upp ett eget närverk för försäljning och känner mig otroligt inspirerad. Konstigt, för jag brukar vara så misstänksam mot hemförsäljning och nätverkshandel. Som vanligt har jag lyssnat till magkänslan och den brukar sällan lura mig. Jag har tagit chansen, är med på tåget. Jag har lagt min målbild.
Nu är det framåt som gäller och nästa mål är att introducera jämtlänningarna. Dom är ju kända för sin entreprenörsanda. I kväll 18.30 finns vi hos Prismapraktiken Södra gröngatan 28.
Skall läsa på lite mer om ORAC och varför man ska tillföra antioxidanter. Det gäller att vara påläst när frågorna kommer.