onsdag 29 september 2010

Mysfaktor?

Vad göra? I dag fick jag en tork installerad i min lokal. Fick ju en vattenskada för en vecka sedan och nu ska det torkas. Varje natt skall den stå och blåsa, men under dagtid får jag stänga av. Det svåra är att få till någon mysfaktor. En maskin på golvet med ett långt svart rör till taket. Fick förslag att göra en blomstergirlang. Har någon ett bättre förslag. Dagen i övrigt har inneburit en massa ringande. Jag har ringt alla som tävlade om Superfruit under mässan. Hälften svarade och hälften av dom har köpt en burk. Inte dumt alls. Jag har så jobbigt med att komma över mina egna säljhinder. Satt under hela förmiddagen och gav dem anledning att inte bli kunder. T.ex -hon är student och har inte pengar så..., eller- dom jobbar ju nu så det är inte lönt att ringa än.. eller-Jag har massor att göra och ringer en annan dag.
Puh! Log mot mig själv i spegeln, tog upp luren och slog första numret. BINGO! Hon blev kund. Nu gick det lättare med resten. Har 2 samtal kvar att göra under dagtid. Resten får bli i kväll.
Heja mig.
I morgon, torsdag, har vi shoppingkväll i Sollefteå. Jag kommer att tillsammans med Fotfavoriten stå i Prima Gallerian och sälja Superfruits. Vi finns där mellan 18-20 och kommer att ha sänkt pris under kvällen. Välkommen!

Inga kommentarer: