fredag 3 september 2010

Äntligen

Så blev det fredag igen. Det har varit en skum vecka med feber, besök på "bli-frisk-huset" nästan varje dag för varierande undersökningar och behandlingar. I dag var det i alla fall ett bra besked att min sänka gått ner till 40 mot 92 i onsdags. Det är det här pillerknaprandet förståss. Det för dock med sig lite oönskade reaktioner. Dålig smak i mun, dålig matlust och min plåtmage börjar knorra över behandlingen. Nåväl, det är väl baggisar i sammanhanget.

Jag har även gjort MR och CT (magnetröntgen, contraströntgen) för att kolla att jag inte fått återfall av den canser jag hade för snart 2 år sedan.
Nu är det väntan på svaret. Jag tror att jag är frisk men man vet aldrig vad dom kan hitta.

Jag har suttit ute i solen en timme idag och bara njutit av värmen. Sitter man i lä är det riktigt behagligt. Det gäller att ta vara på de tillfällen som ges. Nästa vecka räknar jag med att vara på banan som vanligt. På onsdag är det affärspresentation i Junsele och på onsdag ska 4 vänner få veta vad jag säljer.
Nu är det snart dags för fredagsmyyyys.

Inga kommentarer: