söndag 29 augusti 2010

Nu vet jag

Nu vet jag vad som gjorde mitt humör lite svajigt förra veckan. Det låg en infektion på lut. Feber runt 38 och olust i kroppen. Min gamla abcess har givit sig till känna igen. Jag blir så heligt f--- . Börjar tveka om jag ska orka åka till Stockholm och påbörja den nya kursen. Ska åka på fredag till söndag. Är det värt det? Kan man få tillbaka kursavgiften 10.000? Kanske jag kan skjuta på kursen till nästa termin?? Just nu känns det blä.
Om en halvtimme ska jag göra magnetröntgen för att kolla om cansern håller sig borta. Anspänningen är hög och jag får inte resultatet förrän om några veckor. Får verkligen ta till alla mina knep med avspänning, tilltro att det sker det bästa. Fram med den mentala träningen igen!!! Jag får verkligen många tillfällen att träna mitt tålamod.

Inga kommentarer: