torsdag 26 augusti 2010

Feedback

Äntligen skiner solen igen. Känns redan bättre i själen också. Jag var ut i trädgårdslandet och hämtade in ärtorna. AJ,aj,aj nu märks det hur "väl" jag skött rensningen i sommar. Brännässlorna var många och småsura. Jag brände mig på fingrarna ganska rejält. Som tur är har jag alovera gel som jag lade på direkt och brännandet lade sig. Mirakel. Kom just ihåg att jag läst att denna salva användes mot strålskador.

Jobbmässigt är jag nu klar med programmet för Gålsjödagen. Ska bara kolla med de andra om det är ok. Sedan kommer det att läggas ut här och min hemsida.

Anmälningarna till nästa GI-kurs ramlar in så nu är det bara 2 platser kvar till första omgången. Ska bli roligt att köra igång igen.
I förrgår hade jag återträff för de som gick i våras. Suveräna tjejer. De hade minskat mellan 10 och 19 cm i midjan och viktminskningen var 9-12 kg. Det som de främst framhöll var att hälsan kändes mycket bättre. Magen fungerar utan att bli uppblåst och sömnen var bättre. Jag är stolt över att de med min hjälp fått bättre hälsa. En annan av mina damer som haft mycket besvärliga gallproblem berättade att hon nu kan äta ägg utan problem. Jag är väldigt glad över att se resultaten och höra hur nöjda de är.

Nu till jobbet och nya möten

Inga kommentarer: