lördag 21 augusti 2010

Jobbfokus


Sista lördagen under semestern. Jag börjar plocka ihop mina prylar och upptäcker en obetald räkning!! Det syns att jag slappat. Bäst att skärpa sig.

Nu är det tomt i huset. Det nästan ekar av tystnad. Jag har radion på och låter dörren till tvättstugan stå öppen. Saknaden känns rent fysiskt när tjejerna åkt hem.

På måndag är det jobb som gäller. Nu ska det bli ordning på tillvaron och fokus läggs på företagsutveckling.


Min nya produkt har kommit och jag talar mig varm för Superfruits. Ett kosttillskott med antioxidanter som ger halva dagsbehovet. Jag har nämnt det tidigare och nu kan du testa själv. Antioxidanterna neutraliserar fria radikaler och håller vår kropp i trim och vår hud mjuk och elastisk.

Fria radikaler skapas av att vi äter dåligt eller oregelbundet, röker, stressar, snusar eller dricker alkohol. De skapas också av avgaser och tungmetaller, till och med av motion och mediciner.

Kontakta mig om du vill prenumerera på det helvegetariska antioxidantpreparatet som är uppbyggt på 8 superfruits. Acai,Noni, Blåbär, Granatäpple, AloeVera,Mangosteen,Tranbär och Gojibär. En produkt för alla oss som vill må så bra som möjligt och ge vår kropp optimala möjligheter.

Vill du handla över disk så har jag produkten i butik. Priset? Bara 298:- för en månads förbrukning.


Jag finns på Djupövägen 8 i Sollefteå och nås på mail siv-britt@pushsolleftea.se

1 kommentar:

Ullis sa...

Nu går det bra att kommentera, så jag kommenterar lite :)