måndag 23 augusti 2010

Sommarbilder

Underbara sommar. Jag visar lite bilder från mina sommarktiviteter. Att sitta i en roddbåt och glida på sjön. Kasta lite med spöet och dra upp en o annan abborre. En natt sov jag i tält med ljuvliga Julia. Vi berättade historier tills hon somnade. En mycket spännande natt för en 3-åring

En annan av sommarens höjdpunkter var när vi åkte ut till Rotsidan i Höga kusten . Lilla Josefine softade i skuggan.

Hemma på gården lekte vi doktor med bäbisdockan.


En god vän bjöd på middag i sitt sommarparadis. Solen värmde så hon erbjöd mig en sommarhatt till skydd. Kunde inte låta bli att fota damen. Snyggt,eller hur?



En bild på sommarstugan där middagen avnjöts. Tack för en mycket trevlig kväll.


Nu väntar höstens begivenheter. Jag avslutar sommarsnacket med att puffa för en titt på min hemsida där nyheter presenteras. www.pushsolleftea.se




Inga kommentarer: