onsdag 25 augusti 2010

Äsch då

Sitter och värmer händerna i väntan på att jag ska till frissan. Nu ska höstlooken fram. Ingen revolution, men ändå.
Vet inte vad det är men idag är humöret lite svängigt. Vaknade med huvudvärk och olust. Vad ska ske idag som irriterar? Jag försöker bortse från känslan och gå tillbaka till gårdagskvällen.
Jag var på ännu en företagspresentation för NSE och fick nu se det nya bildspelet som vi kan använda. Det är härligt att höra entusiasmen från ägarna själva, och deras visioner och planer för framtiden.
Själv hade jag bjudit in en gäst som jag ska kontakta i morgon för att höra om hon blev peppad att vara med.

Den 17-18 september har vi vårt första event med utbildning för alla representanter. Det ska verkligen bli roligt för det kommer att vara här i Sollefteå. Representanter från de nordiska länderna kommer hit och vi får tillfälle att mötas och utbyta erfarenheter.

Nu ska jag till frisören. Hoppas det känns roligare när jag kommer därifrån.

Inga kommentarer: