måndag 23 augusti 2010

Från tanke till handling


Vilken underbar känsla det är att stå i hallonriset och fylla sin hink med dessa vitaminrika bär. I går plockade jag och min man 14 liter. Väl hemma blev det att sortera de finase till små burkar, koka sylt och saft. Mmm hela köket doftar sött och gott.

I kväll blir det att plocka in svarta vinbär. Jag använder tiden till meditation och planering för nästa dag, vecka osv. Hjärnan arbetar bra när händerna är sysselsatta.
Vad ska jag då göra?


1 Planera för Business and pleasure på Gålsjö bruk, första helgen i oktober. Det blir ett samarbete med Gålsjö och ett erbjudande till alla att delta i föreläsningar, aktiviteter, få massage, ansiktsbehandling mm. Är du företagare tar du med ditt visitkort och knyter kontakter. Jag återkommer med dagsprogrammet senare.


2 Förbereda för företagsmässan i september. Där kommer jag att presentera Superfruits, Hälsoprofiler och andra aktiviteter.


3 Få ordning på hemsidan. Dags för uppdatering


4 Fixa profilmaterial att skicka till Västerås för inbjudan till en affärspresentation i oktober.


5 Göra beställningar av förbrukningsmaterial.


Jag har ett fantastiskt roligt jobb som innehåller både praktiska och teoretiska delar. Det bästa är att jag formar det själv.

Inga kommentarer: