tisdag 7 september 2010

Superfruits

Superfruits kostar 298:- för en månads förbrukning. Köper du 3 på en gång blir priset 890:- Köper du 5 burkar betala du för 4. Den 5:e blir då gratis.

Idag har jag varit i Junsele och presenterat Superfruits. Att köra de 7 milen mot Junsele, samtidigt som dimman lättar och solen sakta bryter igenom är nästan magiskt. Höstfärgerna skiftar mot guld och det glänser i motljuset. Jag kan verkligen förstå jägarna som säger att det är naturupplevelsen som är grejen. Bytet kommer i andra hand.
Nu ska jag gå ut och strosa längs gågatan en stund innan nästa kund dyker upp. Det gäller att ta tillvara soltimmarna.
PS. Pratade precis med en 4-månaders bebis i telefon. Oäähhh, hmmmm,gurgel. Jag förstår precis. Hon längtar efter mormor.

1 kommentar:

Anita Löfstedt sa...

Hej svejs ! Kommer in nån dag och handlar Superfruits , dessutom saknar min rygg dina magiska händer så jag ringer snart :))) ha de bra och visst är det otroligt vackert med höst :)