fredag 17 september 2010

Superduperglad

I dag är jag lika glad som på den här bilden. Den är tagen på vår semester till Halkidiki för 2 år sedan. Det var innan jag visste att jag hade tjocktarmscanser.
I går fick jag besked att mina prover är bra och att det inte finns några tecken på metastaser. Jag är lika frisk som jag känner mig.


Jag är knappt medveten om vilka spänningar jag bygger upp inför varje kontroll. Men när beskedet kom kände jag hur hela kroppen slappnar av. Tack , tack, tack. Livet är underbart även när det regnar.

Nu ska jag förbereda helgens äventyr med NSE eventet. Jag ska ha gäster från Östersund och ser fram emot en givande helg. Nu går jag in i fas 2 och satsar än mer på Superfruits. Faktiskt har jag börjat känna av effekterna av att jag ätit dem i 5 veckor. Piggare, gladare och mindre ont i lederna. Säger som en annan mental tränare; Yes we can !

Inga kommentarer: