onsdag 27 oktober 2010

Nya idéer på flera plan

Torsdag förmiddag. Jag har just kommit in efter att ha rattat bilen på en såphal grusväg. Försiktigt, försiktigt nuddas gasen. Jag hoppas de hinner sanda innan jag ska till hälsohemmet. Där är en mycket brant backe som ska forseras.

Under förmiddagen har jag återigen gjort ett besök på "bli-frisk-huset". Doktorn har spolat ur var ur min inkapslade abcess. Sänkan har gått ner till under 8 men än känner jag mig inte trygg.

I går ringde jag en homeopat och fick tid redan nästa vecka på torsdag. Nu testar jag ett nytt alternativ och håller tummarna för att han ska kunna hjälpa mig.

Det händer även roliga saker i livet. I går kväll var jag på ett möte med kreativa kvinnor och vi diskuterade och hade idèer på hur vi ska arbeta för att utveckla Q-nätverket och den positiva inställningen i Sollefteå. Närmast kallar vi till stormöte i Q-nätverket för att arbeta fram handlingsplaner för nästa år. Spännande att se vad som går att genomföra. Får nog återkomma med flera inlägg i ärendet.

Nu ska jag fixa lunch, hänga tvätt och sedan cykeltester under eftermiddagen.

Inga kommentarer: