tisdag 5 oktober 2010

Variation som stimulerar

Jag har ett fantastiskt jobb. Varierande på alla de vis. Vissa dagar är långa och andra korta. Vissa dagar innehåller behandlingar medan andra är mest prat.
I går var jag i Östersund tillsammans med en kollega och pratade Superfruits. Det är alltid lika roligt att träffa andra entusiaster. Vi talade affärsmodell, mål och arbetsrutiner.
Det blev en lång dag. Började morgonen med frukost tillsammans med Q-nätverket. Jobbade några timmar och åkte vid 15-tiden mot Östersund. Jag var hemma igen halv 11.
Det som är mest givande är att man sporras till att ta tag i det som känns lite jobbigt, till exempel att ringa samtal, kontakta representanter och att peppa både sig själv och sina medarbetare. Jag tänker att det är väl konstigt om inte jag ska kunna när så många andra kan. Nog kan jag väl lägga någon stund varje dag till att arbeta med NSE. Jag vill ju uppnå mina mål.
Är det någon som läser det här och blir nyfiken får ni gärna kommentera. Jag berättar gärna.

Inga kommentarer: