söndag 24 oktober 2010

Nya mål


Så var det måndag igen och jag reflekterar över den gångna veckan och helgen.


Jobbmässigt var det lite annorlunda. Jag var på Österåsens hälsohem och gjorde konditionstester. Det var första gången jag gjort det på löpmatta. Denna vecka ska jag dit igen,men då tar jag med min cykel och gör cykelergometertest. Det känns bätte för min del.

Övriga veckan var mest en massa spring på "bli-frisk-huset". Jag fick ny antibiotikakur. Tummen ner. Känns inte alls bra då min mage genast reagerar med katarr. Hoppas bara att infektionen ger sig.

Helgen var desto bättre. Vi var till Örnsköldsvik och Fjällräven arena och såg Björn Skifs. 3 timmar med oavbruten underhållning. Dansare och akrobater gjorde fantastiska nummer vid sidan av Björn. Fylld av musik åkte vi hem och nynnande hooked on a feeling.
Resten av veckan ska jag ladda för Stockholmsresa. Nästa helg börjar jag en utbildning och mitt första block ska handla om vitaminer och mineraler. Jag har köpt kursboken som heter Näringsmedicinsk tidskrift och är på 700 sidor. Ska bli intressant att gå igenom den. Jag tror att detta blir ett bra komplement för mig som har kostrådgivning i mitt arbete.

Inga kommentarer: