onsdag 10 november 2010

Bra dagar

Jag känner mig så glad idag. ? Varför då? Det bara känns så. Det är härligt att ha den känslan i kroppen utan särskild anledning. Dagen har förflutit utan irritationsmoment, jag har rott en del uppgifter i land som jag funderat på och jag har unnat mig en konditorikaka till eftermiddagskaffet. Kan det vara så enkelt?
Snön som fallit under dagen kommer nog att ligga kvar tills vårsolen börjar värma. Utanför hör jag traktorn som snöröjer. Allt är som det ska.

I går hade vi ett inspirerande möte med Q-kvinnorna. Vi diskuterade framtiden för nätverket och bollade idéer om verksamheten och vad vi vill med nätverket. Det är så roligt att träffa dessa kreativa och duktiga kvinnor.
Det ska bli intressant och utvecklande att ta mer aktiv del. Sådana träffar ger mig energi.

I kväll känns det viktigt att reflektera över allt som är bra. Det finns faktiskt mycket som är det. Det är bara så svårt att se när allt bara rullar på. Jag fick just en strof i huvudet- just idag är jag stark.. Det är en skön känsla i alla fall.

Inga kommentarer: