torsdag 11 november 2010

Lust och energi


Så går då veckan mot sitt slut. I dag har jag sammanställt vårprogrammet för Q-frukostar. Det kommer att bli trevliga frukostar. Nästa utmaning är att få till ett antal lunchträffar med ett lockande innehåll.

I dag har jag dammtorkat och fixat lite i lokalen. Det är ruskigt så mycket damm det blir i hörnen. Nu doftar det gott här inne och jag tänder lite ljus och inväntar dagens sista kund.


I morgon kväll åker jag till Stockholm igen. Denna gång handlar kursen om kosttillskott. Ska bli mycket intressant. Jag ska försöka få ett omdöme om de Superfuits som jag säljer. Har jag tur kanske jag även kan få en ny representant.

Så här i novembermörkret är vi många som behöver lite extra energi. Jag rekommenderar alla ett tillskott med antioxidanter. Känner själv att energin ökar och jag känner mig piggare. Vill du handla går det bra att gå in på http://www.nseworldwide.com/ och klicka dig vidare till webshopen. Där kan du välja superfruits och ange sposornummer 1000197SE eller skriv PUSH. Du får då varan hemskickad. I priset ingår frakten. 298:- / en månads förbrukning. Handlar man 3 på en gång blir priset 270:- /burk. Produkten kan även köpas hos mig i butiken. Djupövägen 8 Sollefteå.

Inga kommentarer: