onsdag 27 januari 2010

Mera hpb

I dag är jag i Näsåker och testar lastbilschaufförer. Jag halkade mig hit i tidig morgontimma. Spännande att se om jag skulle ta mig fram idag. Det har snöat otroligt mycket så snösvängen har inte hunnit med sig riktigt. Min förhoppning nu är att jag ska hitta fler goda exempel bland mina testpersoner. Det är 3:e gången jag är här.


Djupa fotspår i snön.

Nu kommer nästa man för test så jag får ägna uppmärksamheten till honom. Samtidigt ser jag traktorn som rensar gårdsplanen utanför byggnaden där jag jobbar. Det blir nog enklare att ta sig härifrån i eftermiddag än det var att åka hit.

PS. Jag fick besked från min läkare igår och beskedet var att jag är canserfri. Alla bilder och prover var utan anmärkning. Jag jublar och känner mig frisk och sugen på livet. Den 1 februari startar jag mitt nya träningsschema. Nu är det dags på allvar att förbättra min ork. I maj åker vi till Rhodos och då vill jag orka med de långa promenader vi brukar göra under semestern. Hej och hå. Är det någon som känner igen sig? Det här med att börja om. Det fina är att man får börja om hur ofta som helst, och varje gång från en ny plattform. Nu börjar jag på ruta 1, IGEN!

Inga kommentarer: