måndag 18 januari 2010

PUSH-lokalen

Måndag och jag har tid. Tid att motionera på morgonen, tid att boka kunder och planera kundbesök. Tid är en guldgruva. Här nedan ser ni några bilder från min arbetsplats. Jag är ingen fotograf men med mobilkameran blir det en och annan bild. I dag har jag bland annat använt tiden till att städa mitt abetsrum.

Så här blev gardinerna jag köpte i fredags. Otäckt högt i taket när jag som är bara 158 cm ska klättra och få upp dom.
Massagehörnan. Värmedyna på bänken, ett stort element som sprider värme och fungerar perfekt för att värma handdukarna, och pricken över i, värmeljus.Min kontorshörna. Här sitter jag just nu och skriver.
Ska äta en frukt och sedan ringa och boka tider för hälsoprofiler hos 2 åkeriföretag. Hoppas dom är på hugget.


1 kommentar:

Anita Löfstedt sa...

Hej Svejs ! Nu har jag hittat till din blogg och jag gillar den , det blir många tittar här och du skriver såå bra fortsätt med de. Jag länkar vidare till din blogg från min om de är ok för dig
Kramar // Anita