onsdag 6 januari 2010

Utmaning nr 1

Rotsidan i Höga Kusten, en underbar plats för Mental träning.



Nu ger jag mig på något nytt. Har lovat mig själv att utmana mig detta nya år. Börjar med att lära mig blogga. Har funderat länge på hur jag ska använda den och börjar nu närma mig ett beslut. Jag driver mitt företag PUSH, personlig utveckling, mental träning & massage i Sollefteå och tänker mig att denna blogg ska handla om mig och mitt företag. Tankar runt företagsutveckling, personliga funderingar om livet samt nyheter och ideèr som föds i min hjärna. En beskrivning av vad som pågår just nu.


Så här i början av året är det förståss många tankar som rör sig runt det som varit, men vad som är än viktigare är tankarna om vad som komma skall. Jag har under många år arbetat som Mental tränare och avspännigspedagog och det är en tillgång när jag ska lägga målbilder för framtiden. Att formulera målet på ett positivt sätt.


- Jag utvecklar PUSH med fler kurstillfällen under året. Ny kurs för året är mental träning för canserdrabbade

- Extra öppet i butiken en kväll i månaden

- Uppdatera min hemsida 1 gång per månad http://www.pushsolleftea.se/

- Privat ska jag prioritera mer tid för min underbara familj

- Njuta mer av vanliga dagar och befinna mig i nuet


Målet är när 2010 närmar sig sitt slut att bocka av check, check


3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja på!

Du blir snart varm i bloggkläderna, det är himla roligt!

Har haft fullt upp att skriva min Mobergha-berättelse i dagarna, nu är det bara 10:e kapitlet kvar, hoppas Du har/vill läsa den...

Ringer endera dagen...Kram

PUSH-nytt sa...

Tack för peppning. Har sparat din berättelse för senare tillfälle. I morgon åker vi till Västerås. Åter i vardagen på måndag.

Anonym sa...

Gör gärna en länk från hemsidan till bloggen...enklare att bara klicka, få mer läsare...Kramar