onsdag 19 maj 2010

Mera energiboosting

Det är fantastiskt att kunna ta semester. Att byta miljö och se nya platser. Som jag tidigare sagt har havet en rogivande och stimulerande verkan på mig. Den här gången är det havet på the windi side i Rhodos stad. En vecka med sol, hav, god mat och lååånga promenader. Flera gånger under veckan besökte vi den gamla staden. Enorma murar och historiska vingslag blandades med hantverk och vanligt turistutbud. En alltigenom mysig atmosfär.Siestan skall inte underskattas. Det gäller att hitta en undanskymd plats i skuggan.


Vi besökte Akropolisklippan och melodin ljöd i mitt huvud. Akropolis adiö..



Utsikt från vår balkong på 5:e våningen. Den lilla poolen hörde till vårt hotell.


Nu är jag tillbaka på jobbet. Pigg, utvilad och inspirerad. På måndag har jag kvällsöppet till 20.00 och erbjuder konditionstester och nästa vecka startar jag ännu en GI-kurs för de som vill få ett resultat redan till midsommar.