tisdag 9 februari 2010

Att sänka farten och ändå vara nöjd

Ibland blir det inte som jag tänkt mig. Jag får backa och börja om. Under den senaste veckan har jag haft ont i muskler och leder med små frossattacker. I måndags konsulterade jag min läkare och provtagningen sa att jag hade en sänka på 34. Ny penicillinkur blev insatt. Det är bara 2 månader sedan den senaste. Det får alltså inte vara roligt hela tiden. Förra vecka var det full fart och många uppdrag, i går låg jag hemma i feber och frös och sov. I dag mår jag lite bättre så jag ska i alla fall ta mig till frisören och sedan efter lunch genomföra det jag tagit på mig. Nu blir det en vecka med broms i stället för gas. Planerar i alla fall att genomföra kvällsarrangemanget den 11 feb. Har extraöppet mellan 18-20 för de som vill göra ett kvällsbesök och få lite rabatt på varor och tjänster.

1 kommentar:

Anita Löfstedt sa...

Krya på dig :) Jag har också dragit i bromsen och ligger hemma med feber och snuva ...