måndag 15 februari 2010

Hur svårt kan det va?

Varför ska det vara så förbenat svårt att få telias mobila bredband att fungera? Det fungerar högst sporadiskt. Det gör också att denna blogg blir utan bilder. Min bärbara dator som är ett arbetsreskap jag inte kan vara utan är även bärare av bilder som jag nu inte kan använda. Irritationen kvider i min kropp. IIiiiiiiiiiiii
I dag börjar arbetet med att hämta paket med nya Aloeprodukter. Sedan snabbt till jobbet för knådning, prismärkning, mera knådning och ett besök på expert för eventuell hjälp med dataeländet. Dagen avslutas med kursavslutning för de som gått Rivstart-Viktkontroll.
Mycket fokuserade deltagare. Ska bli spännande att se hur många centimeter midjan minskat. De har trots allt bara hållit på 4 veckor.

Slutligen- HURRA för Kalla och hennes OS-guld. Jag vill även hurra för Anna Haags och Hellners 4:e platser. Vilka fantastiska prestationer och vilken underbar underhållning för oss som skidar från soffan. Tack, tack, tack. Ser fram mot kvällens skidskytte

Inga kommentarer: