söndag 28 februari 2010

Än klarar jag det.

Jag håller mitt nyårslöfte ! Min utmaning var att uppdatera hemsidan http://www.pushsolleftea.se/ samt att lära mig blogga. Känner att jag har en del att lära, särskilt när det gäller inställningar och sådant, men det kommer nog. Har förstått att det är svårt att kommentera mina inlägg. Är det någon som är hemma på det får ni gärna berätta hur ni gör.

Tänk att vi har den första vårmånaden här. Svårt att tro när man tittar ut, men nu går det fort.

Helgens alla vinteraktiviteter är avslutade och snöröjningen får åter möjlighet att utföra sitt jobb. Privat välsignar jag snöslungan. Som ni ser på bilden är drivorna så höga att det är svårt att kasta upp snön. Nu längtar jag till vårsol och dagsmeja. Takdropp och snösörja. Fågelkvitter och galonklädda barn och kaffepaus på vinterns trädgårdsmöbel, sparken.

Inga kommentarer: