torsdag 25 mars 2010

Vilken vecka

Dagarna bara försvinner. Veckan har innehållit både hälsoprofilande i Nyland, rapportskrivande, massagande, träff med Q-nätverket, Gi-kurs och slutligen i kväll aloevisning. Puh! Hur kunde det bli så här? Känner mig lite trött men nöjd. Inte sliten, förutom min onda axel, men jag har besökt naprapat i dag, så nu blir det väl bättre.
Jag har till och med kommit ut på mina planerade promenader. Heja mig. Tänk vad vårsolen och ljuset betyder mycket.
Ljuset ger hopp och lust till så mycket mer. I helgen får vi ställa fram klockan en timme och befästa sommartiden. Inte är det så sommarlikt här ännu, men om en månad.. då börjar vi skönja gräsmattan. Fönsterputsning, gardiner,trädgårdsland, krattning, bikininoja, semesterplanering, sola eller inte sola??. Ja, jag vet. Det är det här som är livet. Så underbart härligt och omväxlande.

Inga kommentarer: