måndag 5 april 2010

Påskfirande

Skärtorsdagen tog jag kvasten och styrde kosan mot Mellansverige. Här väntade påskfirande av traditionella mått. Ett vackert vårväder lockade till utomhusvistelse och vi satt på altan och lät den konstnärliga sidan blomstra på äggen. Jag fick tydliga instruktioner av barnbarnet. Vi gjorde hälsosamma promenader längs ån och försökte oss på att mata änderna.





I går var det så dags att styra kosan hemåt Kvasten är nu ställd i förrådet och skall servas till nästa år.
Åter på jobbet erbjuder jag konditionstest på cykel till vårpris under april månad. Det kanske är fler än jag som triggas av att ha ett mätvärde / utgångvärde, när man påbörjar en förändring.
Annat som är intressant just nu är en ny modell för självcoaching i mental träning. Jag har nu möjlighet att coacha individer och grupper genom datorn i ett program som tar 10 veckor. Mer om det i ett annat inlägg



Inga kommentarer: